keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Mercredi :3

 KESKIVIIKKOOOO!
Meow. Aamulla me herättii siimaleikkurin mölinään!!! argh! jotai nii vitun raivostuttavaaa..!! nojoo kello oli kyl jtn 13 xD
Mut sit muu aamu meni sivu suun muuten...
  Haetttii sit aamusel jakelu lehdet ja ja järkättii ne ja lähettii semmosen kärrynkaa, pyörän ja Viivin koiran Milkan kaa jakaaa lehdet.. nii joo koska Viivi on töissää :DD jajaja sit ku Milka veti matkalla nii paljon sinne sun tänne ni laitettii se kärryyn :3



 hih... sielä se sit ihmetteli ku kärräsin sitä ja jaeltii lehtisii. Ylämäet on nähtävästi liikaa mulle.. äh saatanananaanaa. oli nii kuumakin.
 Nooo sit saatii vihdoin seki homma hoidettuu... ei kyl musta ois posteljooniks hih c:'

Joo ja sit me mentiiki mun luo tänne näin. jaa leikittii hetki text and logo animaatio jutul :) sit mentiiki pelailee Silent Hill 5 Homecoming c: jiii <3 

Jaa sit kello oli jo paljo et porukat tuli sanoo siit ja mentii mun huoneesee vaa piirtelee ja kuuntelee musaa (: jaa täl hetkel mä oon koneella ja Viivinen lukee akkarii c: ps. sorry ei jaksanu kirjottaa mitenkää upeesti ku on vähä väsy :c </3 mutmut sweet dreams homppelit :3 
LÖÖV JENNYY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti