lauantai 21. heinäkuuta 2012

Lasi kiimasi

tänään... hmm piti herätä joskus kymmenelt. Mutta eihän se onnistunukkaan. Jendy kulta voi pahoin niin se nukkui toooosi pitkään. Mä vein mainokset pikkusysterin kanssa. kiva sade alkoi ja sitten tuli Jennyltä viesti, että se rikko mun verhot ::) ja sanoi että enkai ole vihannes.. no en mä ole.  Mutta niin jatkettiin animaatiota ja vihdoin saatiin se valmiiksi!
Tää on niin mahtava että itkettää ;) Gerb on kätevä suustaan niinku horoskooppikin sanoi. Suihin se vaan ottaa... eiku mitä ._. jenny on ilkee

Nyt Jenny voi oikein hyvin xD parast oiskin... nukkunu ja sotkenu mun sängyn ja rikko mun verhon. Tosin sain sen korjattua onneks. Heh... huomenissa linturetkelle varmaan jos sää sallii.. dunno yet... mitäköhän muuta... ei varmaa hirveesti muuta. Paitsi sillon illalla eilen kun katottiin leffaa niin Jennyn piti säikyttää mua ja gräppäs mua.............. xD en kerro <3

terve.... Lintutyttö

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti